CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, July 22, 2010

Perlu

bulan perlu matahari untuk terus bercahaya
udara perlu angin untuk terus mencurah rasa
ombak perlukan lautan untuk terus beralun
saya perlukan awak untuk terus hidup

:)

bahagia saya sejak kenali awak
gembira saya sejak tahu isi hati awak
dan
saya harap rasa ini akan selamanya

mulanya kamu manusia rumit
sukar untuk saya faham
amat sukar

tapi lepas 1 peristiwa itu
saya mula sedar 1 perkara 
yang saya was-was pada kamu dulu

saya tau kamu cinta kan saya!

:)

kamu manusia yang penuh kejutan
sering kali melakukannya pada saya
saya senang sekali

Tuhan,terima kasih mengirim kan dia setelah kamu rampas seseorang pada masa lalu. 





8 orang mendoakan:

니나 Nina Awis said...

slalu menanti entry pasal pcintaan...sweet sgt...hope your love will be lasting forever...

Mellyana Sara said...

hikhik. :) thanks dear. i igt org x suka baca cite2 i nie....asyik2 pasal cinta je.. :)

Cik Bucken said...

huhuhu...msuk GAPENA lah.karang puisi.. =P

Mellyana Sara said...

gapena? hee! belum sampai tahap tu rasanya. :)

Gayahspears said...

siyes aku suke setiap entry ko.. dr aty ko tulis erk..huhu.. komen aku gak k..hihi

Mellyana Sara said...

macih gayah. :)

siti ika said...

"Tuhan,terima kasih mengirim kan dia setelah kamu rampas seseorang pada masa lalu." -saya pun sedang berperasaan sebegini- may our dream will come true..

Mellyana Sara said...

:)

Duit Poket