CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, July 24, 2010

Sampai Hati Awak

satu hari saya tunggu awak mesej saya
satu hari awak tau tak...
dari pagi sampai sekarang...
dah pukul 1 pagi awak tau tak...
dah la kita tak macam orang lain..
awak diam je kan..
kalau ya nak tido bagitau la
bila saya marah awak kata saya emo
tapi saya emo sebab awak gak


janganlah buat saya macam tak wujud
saya tau marah saya tau merajuk
awak macam ni saya penat la








lepas ni saya nak diam je~
dan semua sebab awak!

7 orang mendoakan:

NIA said...

sabar ea:)

farapink said...

weh..xkesah a.. laki ak pon camni gak.. kdng2 ak rase cam nak sepak je.. tp kalo sepak,, musti ak saket,, haha.. chaiyok2!!

Zikri Husaini said...

cool k... mesti ok nyer nanti tuh...

Mr. Asada said...

err.. adakah ini dinamakan merajuk? ngee~

sabar je lah ea.. =)

Mellyana Sara said...

sizuka : thanks...

cik kazen : hukhuk~ ko doa2 la aku ni sekuat hati ko~ dah ah kuat emo~ tak reti dah aku nak kawal~ sib bek pg2 die mesej sblm aku bgn~ sejuk skit hati...

zikr : :)

asada : errr~ sabar ah nie. :)

S H A D E L ™ said...

huhu . . sabar ea . aku phm prasaan kau :/

Syahrul said...

erk.. sala ke paste? tanak org paste sila buat private blog.. adoi.. mmg tatau pon incek hanz tu hubby ko.. tak penah amek tau pon cik puan oi.. ade beze ke aku paste APE YG KO TULIS? bukan menokok tambah.. balak ko ade ke takde ke, dier tak boleh baca sendiri ke kat blog ko? adoi.. ade beze ke?
"lagi satu RESPECT skit incek hubby aku yang ada kat situ" <- hak hak yg ko dok blog pasal cinta hatimu tak kesampaian, itu kira respect ka? kalo org paste baru tak respek la.. ok ok itu semua hanya hiburan di cenel, sorila kalo tak dpt terima aku paste ape yg ko luahkan.. kalo da rasa mende tu private, keep it private la jgn dgn bangga blogging pastu menyirap.. tak gitu?

Duit Poket