CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, September 21, 2010

Janganlah Macam Ni

ekceli benda ni dah lama mell tahan~ mell simpan~ tapi hari ni cam tak leh control dah~


kenapa curi kata-kata saya dalam ni?


hmmm~ jika berkenan atau suka kan boleh tanya dan minta izin~


jangan jadi bangang jadi bodoh jadi orang tak reti adab


amik sesuka hati je


ilang dah mood nak menulis~!


*saya tak kisah jika suka, tapi jangan amik begitu, tanya dulu pada saya, bukan saya tak kasik~ saya bukan seorang penulis handalan tapi yang saya tulis di sini keluar dari hati~ saya senang kalian senang dengannya cuma hormati sedikit pada saya~ jangan buat macam ni lagi eh silent readers...saya rayu pada kalian~ walau yang kalian suka itu cuma 4 patah perkataan...beritahu saya dulu~ cuma tu saya minta... :(
*

1 orang mendoakan:

deem said...

hah...dengar tu...jgn suka suki amik ye...minta kebenaran len kali...x best la wat org lain sedih kan..kan..kan..

Duit Poket