CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, October 26, 2010

Terima Saya Seadanya

saya ini pendiam
saya ini pemalu
kadang-kadang saya ada sesuatu nak cakap
tapi saya tak tahu bagaimana untuk mula
apa kesan kalau saya cakap
jadi saya lebih suka pilih untuk pendam dan diam


saya penakut
betul saya penakut
saya takut saya cakap saya lukakan hati orang lain
saya takut saya cakap saya kecik hati orang lain
saya takut apa yang saya cakap impak dia besar pada orang lain
jadi saya lebih suka pilih untuk pendam dan diam


saya keras kepala
memang saya keras kepala
saya keras kepala sebab saya terlalu banyak memendam
saya benci bila saya cakap orang taknak faham
atau mungkin buat-buat tak faham
saya manusia yang banyak kurang
saya sedar tentang itu


saya suka tarik perhatian orang
kalau benar saya suka tarik perhatian
sudah lama setiap di sini penuh dengan perhatian orang
tapi boleh dikira dengan jari kan?
setiap apa saya tulis tidak pernah berjaya tarik perhatian sesiapa
malah seinci dalam hati saya tak pernah ada
rasa untuk tarik perhatian sesiapa


saya cuma menjadi diri saya
saya yang orang lain kenal
dan saya tak nak ubah diri saya 
semata sebab benda lain
saya cuma mahu orang terima saya seadanya saya
bukan cuba menukar saya 


terima saya seadanya saya
sukarkah?

0 orang mendoakan:

Duit Poket