CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, May 26, 2011

20 Perkara Tentang Saya


Caks! Mari kenali saya. :)



20 Perkara tentang Malia Masrom

1. anak sulung kepada 3 adik beradik ( perempuan tunggal )
2. Manja dengan mama 
3. Pendiam sebenarnya tapi jumpa sekepala terus tak boleh diam
4. Umur 24 and masih belajar ( selagi tak dapat degree )
5. Suka warna hitam, putih, pink
6. Suka sangat budak-budak. Dorang comei!
7. Takut lipas, tikus dan segala jenis serangga kecuali nyamuk dan lalat
8. Tak suka orang merokok! (wew!)
9. Suka baca novel lagilagi cinta la kan. :)
10. 4 kali bercinta dah selama hidup kat dunia ni
11. Payah nak bercerita hal orang sebab tu orang suka kongsi masalah dengan saya
12. Cepat sedih, sensetif, mudah nangis
13. Tak suka orang yang cakap goodgood
14. Prinsip hidup  - Tuhan tak beri apa kita mahu tapi Tuhan beri apa kita perlu
15. Impian saya - Nak jelajah europe. 
16. Citacita saya - nak jadi editor!
17. Saya kakak tapi orang selalu kata saya adik! Tak matang lagi kot saya ni?
18. Rapat dengan ayah tapi selalu bertekak.
19. Kadangkadang pemboros. Semua nak beli.
20. Saya ada opah dan saya sayang dia sangat!

Ok. :) Tu je kot. Hee! Tata!


2 orang mendoakan:

miszoe said...

nak tambah saya suka makan abc.. lagi2 yg special.. hehehehe... :)

Mellyana Sara said...

ahahaha! :P shhh! dendiam la.

Duit Poket