CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, June 29, 2011

Cinta Rotiboy

Rotiboy Klcc
4 tahun lepas




" Abang, rotiboy 4 ya."


Ingat dialog itu lagi?
Dulu setiap minggu kau tarik tangan aku
ajak naik monorail terus ke kl sentral
tukar naik putra lrt
semata ke KLCC
sebab kau kata kau lapar rotiboy
lepas beli kita duduk dekat taman
nikmati rotiboy tu
kadang kau beli sampai 3 cuma untuk kau seorang
sumpah saat itu memang manis

semanis Rotiboy kegemaran kau


29 Jun 2011
sekarang


dah bertahun aku tak jejak KLCC
semua sebab kau
dah bertahun aku tak jamah Rotiboy
semua sebab kau
Bertahun dah aku tak naik monorail
semua sebab kau
Bertahun juga aku tak naik putra lrt
semua sebab kau


setiap kali aku pandang monorail
aku nampak kau di situ
setiap kali aku pandang putra lrt
aku nampak kau lagi
setiap kali aku nak pergi KLCC
aku teringat kau
setiap kali aku bau Rotiboy
aku seakan terbau kau


tolong,
ambil balik kenangan ini
sebab ia membunuh aku - kejam!



0 orang mendoakan:

Duit Poket