CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, June 30, 2011

Kisah Pendek 4


" Again, ini cerita tentang hati saya. Taknak baca, click X kat atas. "



:)
senyum 
itu saja aku nak buat sekarang
aku tahu apa aku rasa itu sama dengan apa yang dia rasa
aku tahu apa ada dalam hati aku persis apa dalam hati dia
aku sedar

untuk awak,

saya akan tunggu saatnya awak akan genggam jari jemari saya
saya akan tunggu awak bisik kat telinga saya, awak saya punya
saya akan tunggu awak, sampai kita samasama sedia untuk ke langkah seterusnya
saya akan tunggu awak.....sampai ke hari indah untuk kita berdua
bersaksi seluruh orang yang kita berdua sayang

dan untuk itu
kita ada masa yang sangat panjang tau

;)

terima kasih sebab selalu ada bila saya perlukan seseorang
dan awak dah buktikan semalam bila awak ada saat saya betulbetul marah
awak cuba sedaya buat saya gembira 
awak petikkan gitar untuk saya
awak buat saya senyum dan lupa pada rasa marah

awak, taukan saya sayang awak?



jaga diri baikbaik tau

-NUR-

0 orang mendoakan:

Duit Poket