CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, July 1, 2011

Kisah Pendek 5


" Lagi kisah tentang hati. Maaf. Dalam hati sekarang taman bunga bercambah. :) "




Angau.
Oh~ dah lama tak rasa macam ini
rasa macam melayang terbang ke awan

:)

Bila kau asyik senyum seorang
Baca sms senyum
Baca buku senyum
Memasak senyum
Tido pun senyum

itulah angau!

Aku suka dia. Sayang dia. Cinta dia.
Dia lelaki yang terbaik aku pernah jumpa
terbaik macam mana?
itu aku tak tau nak described sebab aku bukan reti buat kerja macam itu
cuma dia melengkapi aku 
dia kelakar dengan cara die
selalu buat aku gelak
oh~
itu memang feveret dia
dengar aku ketawa
agaknye kalau dengar aku mengilai cam cik ponti dia suka tak? =.="

untuk IMAN

:)
saya tak tahu nak kata apa
tapi apa yang saya rasa sekarang dah lama saya tak rasa
seangau macam ini 
tapi jangan risau
saya tetap mandi basah, makan kenyang, tido lena
tak kose mak nak pakai perumpamaan dulu-dulu
tak relevant dah oke

;)

jaga diri baikbaik ya

-nur-



0 orang mendoakan:

Duit Poket