CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, July 6, 2011

What? Oh, please! I want to focussss!


" Aku meluat ah dengan dia. Seyes dowh! Meluat sangat! "






Pernah tak kau orang rasa macam situasi di atas? People around you keep complaining about their things which is not important to you at all. Well, this is my situation. Benci oke! 

Hmmmm. Ya, aku tahu aku bukan pelajar terbaik. Aku memang tak boleh duduk dalam kelas, keras macam itu selama 2 jam. Serius aku tak boleh. Setiap 5 minit memang aku tukar posisi. Aku rasa, kalau pensyarah itu kata aku boleh meniarap kat depan dia, aku dah buat. Sangat terseksa duduk 2 jam atas kerusi dengan meja rosak and kena focus dekat dia. Hoish! Hilang fokus aku.

oh~ back to the topic. Aku ada kenal 3 4 orang yang jenis macam ini. Aku kene dengar cerita dia. Aku kena dengar apa dia nak cakap. Aku kene dengar dia bebel pasal itu pasal ini. Nasib baik Geng Buntuit aku tak macam ini. Hee! Sebab itu ah kami geng kan? Aku cakap pasal outsider.

Please la, during lectures class, tak mau ganggu aku and tanya aku soalan tak ada kena mengena dengan apa lecturer itu ajar. Weh! Aku kene focus oke. Aku bukan pelajar terbaik! Bukan pelajar terbaik! Aku tahulah kau ada banyak soalan nak tanya pasal dunia luar dengan aku,tapi simpan soalan itu sampai habis kelas. Mengganggu! Serius mengganggu. Kesian lah dekat aku ini. Kau pandai. Cepat faham. Tapi aku tak! Aku tak ok! 

So, for those i did not mention their name, sorry ya. :) I am a writer and this is my blog. So, i can write anything i want right? :) If you can feels that the person is you, changes yourself. Otherwise, i will ignoring you till i finish my study. I can be so cruel you know?

Chill ya!

;)



0 orang mendoakan:

Duit Poket