CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, January 10, 2012

Keputusan Semester 2


Alhamdulillah.
Hari ini result semester 2 keluar.

Inilah hasilnya.


Setiap subject ini ada sejarah. Mari aku cerita. 

Micro and Macro :

* subject paling aku minat. Aku faham setiap ceritanya. 
* Aku lemah bila sampai exam.
* Mid term test, cuma 19/80. Kau tahu apa maksudnya? Aku gagal.
* Assignment - bagai nak gila. Aku buat semua. kecuali slide presentation. Mujur adik aku tolong. 
* Hampir dipengaruhi kawan aku untuk drop subject ni saat akhir. Tapi aku berjaya dapat C. Syukur. 
* Waktu final, aku lupa apa aku baca. Monetary dan fiscal policy lansung tak ingat.
* Thanks mr.nawin. Semoga segera sembuh. 


Academic English :

* Subject paling palat. Aku benci lecturer yang ajar. 
* Assignment mengarut. Aku lansung tak sentuh. Adik aku buat semua.
* Mid term, memang aku tak score.
* Final - soklan essay. Aku tak tahu aku jawab apa. Aku tak ikut format penulisan dia. 
* Dan B- dah buat aku senyum. Thanks to abang. tanpa awak, saya tak lulus.


Effective Communication Skills

* Public Speaking - 28/35.
* Mid Term - 16/40
* Group sketch - ke laut. aku hampa. apa aku bayang tak jadi. dan aku dapat markah rendah. 
* Dapat C, dah cukup puas hati. 


Socialization

* Group member, ada sorang, mulut cam longkang. memang aku meluat dia.
* Aku tak ada masalah sangat subject ni.
* Final - aku tak dapat 15 markah sebab aku salah jawab soalan. dia tanya pasal gay, lesbian, bersekedudukan. Aku awab pasal perkahwinan jarak jauh, pasal perkahwinan tanpa restu. Hahahaha!
* B- cukup untuk aku happy. 


Extra :

1. Untuk econs dan socialization - reports aku buat ikut kreativiti aku. ;)
2. Skecth idea adik aku, skrip aku tulis.
3. Aku masih boleh tengok wayang, menulis, baca novel. 
4. Ayah aku kata, " Baca buku tu. Soalan yang keluar semua dari dalam buku. Baca buku tu. "


Ayah, mama. Kakak tau ini kecil. Ini bukan penentu. Tapi kakak harap menggembirakan mama ngan ayah. Kakak usaha sem depan, takde C lansung. Paling busuk B. Thanks sebab selalu support kakak. 

Syukur, Alhamdulillah. 



p/s : Incek  blog, saya takde sapa nak kongsi gembira. tapi saya tau awak sudi, tq incek blog. saya sayang awak sangat2! 



2 orang mendoakan:

Zuemiey Khairuddin said...

usaha lagi next sem..aku dibelakang~! :)

Mellyana Sara said...

thanksss! aku sayang kau!

Duit Poket