CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, January 10, 2012

Tamat



saya lepaskan awak bukan sebab saya tak sayang awak. saya sayang awak. tapi saya akur kalau awak bukanlah pemilik rusuk kiri yang saya cari. saya tahu awak akan baik-baik dengan dia. awak. bahagia awak, maka bahagialah saya. :)


Siang tadi aku confess dengan Iman. Aku bagi tau dia yang aku masih sayangkan dia. Masih cinta dia. Masih rindu dia. Aku jujur habis dengan dia. Aku buat pun, lepas dia cerita kat aku padal gadis dia. Alhamdulillah. Aku tahu, Miss F jaga dia dengan baik. Sebab aku boleh bayang senyum Iman waktu dia bercerita dengan aku.

Aku kuatkan hati aku untuk terus terang dengan dia. Kenapa aku buat macam ini? Sebab aku tak nak dia rasa bersalah dengan aku. Aku taknak dia keliru dengan hati dia. Aku taknak hubungan kami tergantung. Biar aku dengan dia jadi kawan. Tidak-tidak aku takkan kehilangan Iman dalam hidup aku. 

Jangan marah Iman. Jangan salahkan Iman. Aku tak pernah dendam dia. Bukan aku minta kami jadi macam ini. Kalau aku tanya dia pun, aku tak rasa dia nak keadaan jadi macam ni. Bukan aku backup dia, sebab aku sayang dia. Tak. Aku ikhlas. Aku kenal dia lebih dari orang lain kenal. Yang dengan dia itukan aku? :)

Apa istimewanya dia, biarlah aku tahu. Satu-satunya hal yang aku takkan beritahu orang lain. Itu biar jadi rahsia aku. Iman bukan macam lelaki biasa. Mudah untuk kau dapat. Susah. Sangat susah. Tapi aku tak ralat sebab tak miliki dia. Dia lelaki baik. Mungkin dah tertulis ada yang lebih baik dari aku untuk dia.

Untuk Iman,

terima kasih untuk siang tadi. 
terima kasih dengar luahan hati nur.
lega. itu saja. sebab beban nur bawa selama hari ni
dah nur lepaskan pada awak. thanks.
nur doakan awak bahagia denga miss F.
dia sayangkan man. dia cinta man.
dan nur tahu dia takkan mampu hidup tanpa man.
man jaga dia baik-baik ya. man jangan garang-garang dengan dia.
cuba terokai hati dia. man akan lebih kenali dia.
kalau sampai jodoh man dengan dia nanti
layangkan kad pada nur. 
kalau nur tak datang pun
atleast nur tau dah sampai jodoh kalian
boleh nur doakan dari jauh

Izinkan nur sayang man dari jauh
sampai nur jumpa lelaki yang boleh isi kosong hati nur

:)

Iman, tetap kawan nur. Sampai bila-bila. Nur janji.




2 orang mendoakan:

Zuemiey Khairuddin said...

aku rasa kalau la semua perempuan macam kau..iman aku pun xdek masalah pasal hati ni..

Mellyana Sara said...

aku harap iman kau kuat. ;)

Duit Poket