CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 9, 2012

Sayang


Am not a good girlfriend . You're deserved for someone else. 

*pause*

Ada waktu aku rasa yang aku tak layak untuk sesiapa
Untuk Iman
Untuk Sang pencinta
Untuk Izat
Untuk Arwah Duan
Untuk Arwah Fitrie

Aku cuma budak manja ayahbonda
Yang nakkan perhatia

Aku manja
Aku cengeng
Aku banyak mahunya
Aku banyak pantangnya

Aku tak layak untuk sesiapa

Tuhan
KAU masih sayang aku kan
KAU peliharalah hati aku
KAU jadikan ia sekeras batu

KAU jangan biar aku
terus jatuh di lubuk sama 
tunjukkan aku pintu kebahagiaan
padamkan aku bahang derita

=)

Aku tahu KAU sayang aku 
lebih dari aku sayangkan KAU
sebab
KAU maha penyayang lagi Maha pengasihani

=)



0 orang mendoakan:

Duit Poket