CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, February 21, 2012

Untukmu Suamiku





Dakap aku dalam dakapan kasihmu
Cumbu aku dengan lafaz rindumu
Bilang padaku yang kau perlu aku
Jangan pernah kata kau membenci aku
Karna dalam setiap deru nafasku itu
Cuma ada kamu


Sini sayang
Biar aku belaimu dengan sentuhan kasihku
Agar hatimu tenang selalu
Biar apa yang menghalangmu
Akan kau rempuh demi aku
Biar apa yang jua mendatang
Akan kau tempuh demi untuk bersama ku


Demi Tuhan aku cinta kepadamu
Disetiap doaku saban waktu
Tidak pernah putus
Aku mendoakan kan kamu
Akan tetap bersama ku
Hingga ke jannah 


Untukmu suamiku
Moga kau tabah menjadi suamiku
Moga hatimu cekal demi menjagaku
Moga cintamu abadi untukku


Sesungguhnya, 
Saat lafaz akad bertaut
Hanya kau satu di hatiku

0 orang mendoakan:

Duit Poket