CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, May 10, 2012

Pre-review Kontrol Histeria









Sesungguhnya,


Kontrol Histeria memerlukan pemerhatian yang khusus untuk direview.
Sebab?


Sesungguhnya,


Buku tersebut tersangatlah berat.
Bagi saya tempoh masa yang mencukupi ya. 


(^_^)


Walau bagaimanapun, 
saya tetap mencadangkan awak semua agar membeli dan membaca buku tersebut dalam tempoh


24 JAM seperti yang saya buat.


Kenapa?


Jika awak semua baca dalam masa 5 6 hari
Maka penyampaian cerita tidak begitu memuaskan


Sekali lagi,


Beri saya masa untuk memikirkan ayat-ayat yang molek
Bahasa yang cantik
Untuk saya mereview buku tersebut


Kerana


Sesungguhnya
Buku tersebut tersangatlahhhhh beratnya pun.


Sekian,
Wassalam.


p/s : buku ni awak semua boleh beli on9 dekat http://shop.lejenpress.com/

0 orang mendoakan:

Duit Poket