CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, October 16, 2012

Cinta Monyet




Seronok tak ada cinta hati?
:)

Kalau ditanya pada aku, seingat aku cinta benar bahagia aku masa dengan arwah Fitri. Cinta direstu mak ayah. Tapi itulah Tuhan jemput dia lebih awal. Dah lebih 8 tahun. :)

Sekarang ini, aku tengok remaja bercinta di usia muda makin menjadi-jadi. Kalau keluar ke KL, bersepah remaja belum habis sekolah jalan berpimpin tangan. Malah, ada yang bercumbu mesra macam dunia mereka yang punya. Terkadang aku terfikir, ibu ayah yang tak mengambil berat atau diri sendiri yang ikutkan perasaan. 

Kalau di pesbuk dan tuiter, kata-kata cinta manis ni selalunya budak-budak seperti ini yang lebih suka update. Kadang, ada juga rasa kat hati nak disound mereka ini. Tapi bila difikirkan balik, dorang tak ada kena mengena ngan aku. Jadi cuma mampu membaca dan mengeluh

:)

Kalau ada budak sekolah baca entri ni, harap jangan leka sangat.
Kalau pun dah sambung matrik, dip, degree,
Bercinta la. Takde yang halang.
Cuma tahu jaga diri dan maruah keluarga.

Jangan hanyut ya sayang?
Karam nanti, lemas tak naik ke bumi lagi.

Tata!

2 orang mendoakan:

zack mus said...

betul tu , cinta pada Allah lagi best

zack mus said...

salam perkenalan

Duit Poket