CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, October 15, 2012

Sampai Bila?




Sampai bila nak macam ni?
Sampai bila nak ingat?
Sampai bila nak kenang-kenang?

- - - - - - 


Lelaki terhebat selepas ayah yang aku kenal dia.

Lelaki sempurna selepas ayah yang aku kenal juga dia.

Aku harap dia bahagia.

Bahagia dengan cinta dia pilih.
Bahagia dengan tulang rusuk yang dia sayangi.

Aku harap dia tak menyesal.
Aku harap dia takkan pernah cuba mengudur balik waktu yang dah dia lewati.

Jujur,

Dalam hati aku cuma ada dua insan ini.

Iman - yang sudah menjadi milik orang

Pais - yang entah berjodohan atau tidak.

Dan aku tak reti nak sayang orang lain.

Kalau nampak aku manja menggedik,
Itu sebab memang sifat aku.
Lagi-lagi dengan kawan yang aku rapat,
Kawan yang aku sayang.

Tapi kalau rasa annoying bagitahu.

Aku boleh blah dari hidup korang.

:)


0 orang mendoakan:

Duit Poket