CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, November 9, 2012

#LUKA - Terima Kasih Untuk Kenangan



Setelah disemak dengan teliti tadi,

Sudah lebih 50 naskah LUKA yang terjual.
Jauh dari apa yang saya bayangkan.

*terharu*
Thanks ya pada yang sudi membaca tulisan tak seberapa saya.
Tulisan depress saya.
Tulisan yang komen saya dapat buat awak semua nangis.
Harap korang berpuas hati.
:)

Thanks sebab support saya juga.
Harap kita kekal begini sampai bila-bila.

Juga thanks sebab sudi kongsi rasa itu dengan saya.
Saya...
Saya sayang awak semua.

Ikhlas,
Mellyana.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sewaktu keputusan diambil untuk menerbitkan #LUKA, saya mengjangkakan yang zine ini tak akan kemana. Iyalah. Siapa mahu baca tulisan depress kan? Tapi syukur alhamdulillah, selepas lebih 4 bulan #LUKA sudah terjual lebih 50 naskah. 

:')

Terima kasih.
Terima kasih.
Terima kasih.


2 orang mendoakan:

Felly Sophia said...

Tahniah buat kamu. :)

Unknown said...

macamana nak dapatkan ye?

Boleh email cara-caranya di muhammadasyrafyahya@gmail.com

Duit Poket