CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 28, 2013

Sorry....


:)


Hikhikhik!

Tadi aku log in blospot, ternampak  komen yang dalam box merah tu. Phew. Terkesima seketika. So, aku dengan pantasnya carilah kat entry aku type kalau-kalau ada aku sebut syurga ke apa. Oh ada. 

24 Januari 2013, rasa macam syurga.

Dan langsung dia kata, "Cinta dalam dosa memang rasa dalam syurga."

Yelah anon.
Kau malaikat.
Kau kesayangan Tuhan.
Dan mungkin, kau rasa sesempurnanya manusia.

Lalu, dengan mudahnya kau kata macam tu kan?
Don't worry bebeh. 
Aku tak marah. Sikit tak.

Cuma, aku terfikir...
Kenapa kau berselindung di sebalik nama ANON.

:)


2 orang mendoakan:

Ferd said...

kepada anon yang berkenaan,

kau tu manusia mcm aku.

kau bukan Nabi.

kau bukan maksum.

Silap-silap, ko pun akan masuk neraka.

dan, anon. nak kutuk, letak la nama. jangan jadi penakut.

yang tu berdosa gak.

Emma Amir said...

Babe,

First of all, we don't know each other. I stumbled on your blog the other day and I like your writing.

And being honest, sometimes these lovey-dovey post(s)/entry(ies) are annoying as Hell. But whatever. To me, easiest option is always "if I don't like what I read, click the X on top".
(Tapi aku camtu gak, writers write. Kita sedih, kita tulis. Gembira apatah lagi)

So, just go on and ignore these people.

Manusia kan, mana suka tengok orang lain bahagia.

It is fun to write a sarcastic entry like this one, right?

(Did that in my previous blog and I always laugh reading the comments)

But one thing I gotta share (maybe you already know this)
: these 'anonymous' are feeding on our anger (and sarcasm at times). Maybe you're not angry anymore (we get used to hate comments after writing for some time), but remember, you have supporter of your own - these anonymous annoys them. And they'll start back you up and woohoo! Drama.

I'm just saying.
It's your blog anyway.
It's your choice.

P/S : Seronok tau bila these anons maki-maki, tapi kita delete during comment moderation. Haha!

Hey,
Good luck with that guy - Ferd.

You remind me of me back then.

Adios. =)
Peace!

Duit Poket