CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 7, 2013

I Never Planned On Falling In Love With You




Seperti yang diketahui, secara rasminya dari berstatus bujang, kini sudah berpunya. :) Syukur. 

Kalau ada yang follow di twitter dan facebook, mesti ada yang tahu siapa yang dah rembat hati aku. Yerps. Aku bukan jenis manusia yang nak sorok kalau memang aku dah ada someone. Tak berbaloi. Bila ramai tahu, ramai  mendoakan. Bila ramai mendoakan, siapa tahu jodoh ini dipercepatkan dan berkekalan. Aku tahu, dalam ramai yang suka tak kurang yang keji. Seolah nak satu dunia tahu aku tak single lagi. :) Manusia. Aku tak kisah pun. Ikut mereka. Maybe ini hari aku, siapa tahu esok lusa hari mereka. 

Firdaus. Atau Daus. 

Entah. Mungkin Tuhan dah tulis yang aku akan kenal dia secara tak sengaja. Aku ternampak dia di Twitter. Kemain dok tuit pasal isinya Lari Dari Syurga. Hati aku tergerak nak kenal dia. Aku follow. Aku tegur. Dari situlah aku kenal dia. Bertukar no telefon. Bersms. Bercalling hingga pagi. Pantas? =) Mungkin.

Lalu 1.1.13 kami berjumpa di Wangsa Walk. Wooops! Pergi dengan adik. Dan itulah pertemuan pertama kami. Mengejut sebenarnya. Tapi atas rasa ingin kenal lelaki mana dah curi hati aku, so aku beranikan diri berjumpa dia. Dengan keadaan selekeh ya amat.

Aku tak minta banyak pada Tuhan.
Cuma biarlah Daus ini lelaki terakhir yang datang dalam hidup aku.
Aku - dia tak sempurna.
Kami ada sejarah hitam sendiri.
Dan moga kekurangan yang ada dilengkapi dengan adanya kami.

Daus, 
Orangnya biasa-biasa.
Romantik? Itu memang tak ada dalam diri dia.
Dia manusia yang jujur pernah aku jumpa.
Dia bersahaja. 
Satu yang memang buat aku jatuh sayang berkali dengan dia,
Sikap matangnya.

Aku harap,
Tarikh idaman aku akan menjadi nanti.
Dengan apa yang dah aku rencanakan dari sekarang.

:)

Tuhan,
Terima kasih.
Terima kasih.
Terima kasih.
Alhamdulillah.

Sesungguhnya KAU lebih tahu apa aku perlu.

- love journal -

2 orang mendoakan:

Edy said...

untuong laaaah~

kehkehkeh.

selamat pengantin baru. lulz.

errr, tak, maksud aku, semoga aku dpt ucapkan itu bila masanya sampai nanti. haaa. centu ;P

Mellyana Sara said...

insya Allah.
Dengan izinNya, kau dapatlah ucapkan tu nanti.

:)

Duit Poket