CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, January 4, 2013

Moga Ini Jodohnya


:)

Lepas setahun  lebih aku jatuh, tersungkur tak terbangkit lagi, 
rasa untuk berharap pada namanya lelaki langsung mati.
Serik.

Setiap kali jatuh cinta, hujungnya tak pernah bahagia.
Dari terusan menangis sendiri lebih baik aku keraskan hati,
dan bunuh rasa ingin menyintai. 

Tapi,
Takdir dari Tuhan mengubah hati aku.
Ubah prinsip konon aku takkan mati tanpa namanya lelaki.
Sombong sangat kan dulu.
Sekarang, sendiri tak boleh berenggang.


=)

1-1-2013 pestime jumpa dia dan langsung jatuh cinta.
Makan kek sepotong dan sembang sampai tak sedar masa bergerak laju.

Semoga Tuhan tuliskan yang lelaki inilah yang ditakdirkan 
Akan menghabiskan masa usianya dengan aku.
Moga restu ibu ayah mengiringi kami berdua.

Dia ni, memang tak sempurna, ada kurangnya tapi dia dah cukup sempurnakan aku.
Perhatian dan cinta dia yang melimpah, cukup buat aku tersenyum.

:)

Thanks ye incek Ferd!
Saya sayang awak.


p/s : pestime, aku reveal gambor pakwe dalam blog. :) Ah, kisah apa. Blog aku kan? 



3 orang mendoakan:

CintaZulaikha said...

acececehhhh,,fewittt

asip محمد said...

jangan tunggu lama2 nanti lama2.. dia diambil orang..

Mellyana Sara said...

=)

Duit Poket