CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, February 1, 2013

Next Zine - LUKA II



Assalamualaikum.

=)



Hai awak semua.

Selepas penjualan LUKA yang memberangsangkan, saya bercadang untuk menerbitkan LUKA II. Selepas 2 bulan bertungkus lumus, akhirnya lahirlah LUKA II ni.

Pada yang telah membeli LUKA dulu, terima kasih saya ucapkan.
Semoga rezeki kalian dimurahkan Tuhan.

So, untuk LUKA II ni, saya memuatkan cerpen sahaja. Tak ada lagi puisi dan catatan macam sebelum ni dan masih bertemakan cinta. Cuma, cinta yang bukan hujungnya bahagialah.

Jadi, harga untuk LUKA II ni dijual begini ;

Untuk LUKA = RM10 sekali pos.
Untuk LUKA II = RM10 sekali pos.
Untuk LUKA + LUKA II = RM18 sekali pos.

Sekirannya by hand,

LUKA = RM5
LUKA II = RM8
LUKA + LUKA II = RM13

So, pada yang berminat nak dapatkan LUKA  dan LUKA II boleh contact saya kat ;



atau email saya ,
puteri_schizo@yahoo.com

atau bbpin saya,
2806DD23

Itu saja.

Sekian terima kasih.

=)

0 orang mendoakan:

Duit Poket