CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, April 27, 2013

....reason to smile.


Love,

Selamat ulang ke-empat kita.
Terima kasih untuk semua yang awak dah buat untuk saya.

Saya sayang awak.

:)

-makwe Ferd-


~ ~ ~ ~

Dulu-dulu bila aku tengok orang berpacaran, ada terbit rasa cemburu kat hati. Tapi tidaklah sampai
aku doakan yang tidak-tidak. Aku mendoakan moga kasih sayang dan cinta mereka kekal ke syurga. 
Kadang, aku tertanya....macam mana agaknya bila aku ada orang yang aku sayang. Mungkin aku jadi macam mereka yang aku lihat? Dan soalan itu akan buat aku senyum sendiri.

Sekarang, dah ada dia...benda sama dia asyik ulang cakap,

"Awak ni manja. Manja sangat. Macam budak kecik."

Hiks! Dalam diam, aku minta pada Tuhan biarlah lelaki ini sudi layan manja aku sampai bila-bila. Sebab, secara zahirnya aku ini garang dan sombong. Tak. Bukan sebab tak peramah. Cuma, aku tak berapa pandai bawa diri. Jadi kesombongan aku sangat menyerlah. 

Jadi pada kekasih hati,
Semoga kasih kita berpanjangan.
Saya taknak lelaki yang cintakan kesempurnaan.
Sebab ketidaksempurnaan dah cukup buat saya bahagia.

Macam awak.
Awak yang kalut.
Awak yang serabut.
Awak yang selamber badak je depan saya.
Awak yang kuat membebel.
Awak yang...

HmmMm! Nak list banyak.
Nantilah.
Saya bancuh milo ais kegemaran awak,
Sambil makan tempe goreng dan begedil cicah kuah kicap,
Saya cerita eh?

:)
Jaga diri.
Jaga hati.

Saya sayang awak!

4 orang mendoakan:

Ferd said...

terima kasih kerana sudi layan gua yang gila ni. gua sayang lu. :)

Afiq Ah said...

semoga berkekalan

pemuzik jalanan said...

:) saya juga mengharapkan ada laki-laki yang tahan dengan manja saya.

Ah kakak, sekarang pun saya cemburu dengan orang yang asyik bercinta.

Semoga bahgia sampai ke akhirnya!

Mellyana Sara said...

thanks semua. :)

Duit Poket